fredag 29 augusti 2014

HADE BEHÖVT MINST TIO TILL

Hade en lektion i morse och sen for jag till Ljungby för Pappi fyller år.

Ätit , fikat och umgåtts och hann även se på lite dressyr VM ( har inte hunnit se nåt alls förut)
Valegro är ju underbar men jag är inte impad av en annan pålle... rör sig ju helt olika fram och ingen action alls bak. Till och med pappi sa att den hästen rör sig ju helt olika på höger och vänster ben så det kan tydligen vem som se :) ska det vara så????
Sen vet inte jag om alla är värda över 80% tycker det går lite inflation i betygen mellan varven!
Men som sagt vissa ritter är helt fantastiska ingen tvekan....

På hemmaplan har det plastats 12 balar = mat för tre veckor i vinter. Gött!!!!

Nadde o jag flyttade Bennie och Boriz i kväll....jisses vad det var kul med ny hage!!!

Sista vita katten är såld och har åkt. Hade lätt kunnat sälja 10 stycken till så Sivan....se till att få lite vita barn nästa gång också...hahahaaaa!!

Nu har jag förberett lunch för ridledgäster i morgon.
Morgondagen har dessutom lite träningar att erbjuda.
Söndag tror jag att jag ska vara överdomare hos Växjö Ridklubb men det hade ju varit trevligt om någon bekräftar och talar om tider eftersom dom inte ligger på Equipen....tröttsamt!

Nu ropar sängen på mig. Nattynatt

//Bubbel - ätit gräs och solat hela dagen

Inga kommentarer: