torsdag 28 augusti 2014

TÄVLINGS SUGEN

Fick blodtrycket kollat i min fot i morse....och i min kropp pulserade det så fint så...nu kan jag utesluta det felet i foten men hur eller hur är det fortfarande lika svullen och trist...

Byggt staket till Boriz och Bennie....trist när det raseras av skogsmaskiner. Ogillar när dom kör rakt över. I morgon ska dom få byta hage!!!

Dagens träningar ....inför allvenskan div III och II och inför ponny DM nästa helg. Håller tummarna för allihop!!!!

Hann rida min gula springare och idag har jag minsann galopperat och genast blev jag jätte tävlings sugen.
Min på och avstignings ramp fungerar utmärkt :)

Hunnit plocka och steka ett gäng karljohan svampar !
Kokat 60 kräftor som avslutning på denna dag....

Sålt två vita kattungar också för 500:- /styck och den grå flyttade igår.... En vit finns nu kvar och det är Ola-Conny 

//Bubbel - handikapphästen

Inga kommentarer: