torsdag 14 augusti 2014

UTSTRÄCKT

Igår var jag och låg i sträckbänk...inte så farligt som jag trodde men fick jävligt ont i mitt höger knä, vilket väl antagligen inte var meningen. Däremot kände jag mig som 1.80 istället för dom vanliga 1.75 när jag var klar med övningarna och det är säkert bara bra! Ska dit nästa vecka igen och äntligen en läkare som förstår sig på oss hästfolk då han red själv :)
Han tyckte inte alls som alla andra jäkla läkare att jag ska låta bli ridning och dans utan sa rid men se till att du håller dig PÅ hästen för ramla av är inte bra med min rygg...ska försöka lova detta då  - mest för att ramla i backen gör så förbannat ont hur eller hur! Dessutom tyckte han det var viktigt att jag har en bättre uppsittnings anordning som jag även ska använda när jag sitter av för att inte "knäcka" ryggen....bara för Päran att bygga en handikapp ramp till mig..hahahhahahahaaaa!!!

Fick för mig att plocka kantareller - hittade två stycken. Verkligen inte min grej. Jag ser dom liksom inte ute i skogen....suck.

I eftermiddag börjar det några nya elever och det kommer också några gamla såklart :)
Fullt upp.
Först ska Råsa hämtas i Stora Heda så hon kan göra lite nytta några stycken pass.
Uthyrning av henne gäller fortfarande om hon inte är dräktig när hon kollats .
Pris: 4500:- inkl moms för perioden augusti - maj . Du får med all utrustning och jag står för försäkringen. Hon jobbar gärna i lektions verksamhet och drar lätt in sina pengar :)

Bytt hage på mammisar och barn - vi får väl se hur länge som stannar i den hagen!
Shit vad fina fölungarna är när dom flaschar på lite!
Filmade jag dom....nix

Nähäpp ut och jobba med mig

//Bubbel - ogillar höst




Inga kommentarer: