tisdag 30 september 2014

ÄLGAR I SKOGEN......

Mötte en älg när jag var på väg till hagen i kväll med Nawell och Råsa....ohhhh nästan så Nawwis hjärta hoppade ur kroppen. Sopis tyckte det var jätte kul med lite älgjakt och om jag ska vara ärlig blev jag också skiträdd. Vi får väl se om hästarna stannar i båtenhagen i natt????

Råsa är nyklippt och ska väl slippa bli så svettig när hon rids.
Hon hade fått jätte lång och tjock päls!

Ridit Lycka en liten stund i mörkret när jag var klar med arbetsdagen och egen ridning får väl räknas till nöjen! Hon är ju jätte rolig att rida.
Biffen fick vara kvar i stallet - duktig kille. Kan vara själv hemma....stor nu!

Släppt ihop Boriz och Bennie igen....lillbennie ka ka ka med sin mun för han va lite rädd för Boriz men sen hade dom lattjo. Bra att Bennie får röra lite mer på sig men det har varit bra för honom att vara lite själv också inne i stallet och i hage. Nyttigt och dessutom skönt när hästarna inte är hysteriska när dom är själva. Duktiga unghästar!

Varit i staden och hårdtränat i bassängen. Gör gott för kroppen :)
Passade på att fylla på matförådet lite också.
Nästa stads tur blir på fredag och då ska jag till sjukgymnasten för lite plågning !

Slappat en stund vid TV:n
Eldat i spisen och nu är här så varmt att man knappt kan vara i rummet...
Gonatt

//Bubbel - tycker dagen varit toppen

Inga kommentarer: