fredag 5 september 2014

EN VÄST - FÖRSLAG???

Jag vill ha en väst i höst i stallet...vad ska man ha för någon???
Jag vill ha en fin, praktisk och absolut inte en tråkig blå....men gärna en fin brun eller varför inte en råsa????!?!?!??!?

Jisses vad jag är trött efter kvällens simning.
Det blev inte så långt ...bara 300 m men körde ett ordentligt vattengympa pass och givetvis var jag tvungen att prata med Janet som var med. Alltså det är topp att ha HELA simhallen för oss själva. Det är verkligen kvalitets tid på toppnivå!

Nu måste jag sova för i morgon ska jag döma några programridningar utspridda över dagen. Från LB:1 till MSV C:2 sen blir det några på söndag också :)

Ska försöka hinna ner en tur på Braås dagen också....mingla lite där är också trevligt - tror jag...haha.

//Bubbel - chillar



Inga kommentarer: