onsdag 17 september 2014

SKYHÖGT

 
Dom nyblivna fesna valackerna mår vid kvällsfodringen rätt ok och var lika hungriga som vanligt!
Boriz la av en supersnabb kick när han skulle bedövas i pungkulan och den träffade J:s ben, hoppas hon inte får en alltför ful lårkaka. Jag som stod och hade koll på bakbenet med linan fick ett oskönt ryck i min nacke men det överlever jag och sjukgymnasten får kolla till den i morgon när jag ska dit.
På det stora hela skötte sig killarna så bra så...inte det roligaste att bli valack men snart blir det lugnt och skönt i deras liv!!!
 
 
Hade elever på förmiddagen men däremot inget i kväll eftersom jag inte visste hur lång tid det skulle ta med kastreringar och id-koller mm.
Stackars Nitro är jätte öm och har en stor bula där vetto satte chippet...ska det vara så????
 
 Ikväll passade jag minsann på att trimma lite själv på min gula bubbla....skojsigt!
Nadde red samtidigt och hon hoppade skyhöga hinder med Nian ;)

 
//Bubbel - även nyfrisserad i manen

Inga kommentarer: