lördag 29 november 2014

FÖRFRUSEN

Haft god hjälp av en av mina elever Alicia som haft prao här i två dagar med övernattning och Tacos kväll..... Hon har både fått mocka, packa höpåsar, borsta och leda hästar och givetvis har hon ridit Råsa båda dagarna (barbacka var roligast) I går var dessutom Nadja här på dagen och vi jobbade med Bennie (löshoppade) Boriz ( longerade och hängde lite på) Nawell (riden) Nadde har ett UF företag nu och hennes första projekt är just Boriz som hon rider in (med hjälp av mig) Har du nån ponny eller häst du vill ha riden tar hon gärna emot den. Kontakta henne gärna via hennes FB sida. NF hästutbildning :)
 
Själv tillbringade jag mest hela dagen igår i ridhuset då första eleven var här 10.00
 
Avslutade kvällen med simning i Åseda men jösses vad jag frös. Det spelade ingen roll vad jag gjorde i bassängen för så fort jag stannade så frös jag ordentligt. Inte ens varmbassängen var varm...huuuu. Slutade med att JAG satte mig i bastun OCH frös ändå om fötterna....
 
Idag ska jag adventspynta (om jag hittar mitt pynt , för alltid saknas nåt)
 
Raggsockarna är på idag för första gången denna vinter!!!
 
Fick en bild på en fjolårs produkt från Stall Lilla Heda.
Lawintwo LH e: Zuidenwind - Bernstein u: Lukretisa (Lycka)
Visst är han en fin ettåring :)


//Bubbel - krachar staket i full fart

Inga kommentarer: