onsdag 26 november 2014

STACKARS BORIZ

Idag har jag börjat adventspyssla lite. Fick lite tid över och passade då på att putsa några fönster och byta gardiner. Gjorde denna mossgrej i ett hjärta jag gjutit i betong i sommar. Hmmmm har några fler idéer med mossa. Mer pyssel när tid finns :)
Måste hinna göra några betongtomtar också att ha ute....tror det går att gjuta om jag håller till i sadelkammaren. Jag har en idé ....kommer gå åt nån kon från ridhuset...haha.
 
Såg och kände att det ramlade ner några snöflingor när jag gick upp från ridhuset i kväll. Usch, blä, fy - ogillar!
 
Idag oroar jag mig för Boriz som har en knöl på käken...aldrig sett innan men antagligen har han haft den länge. Såg inte roligt ut inne i munnen heller....vasst, vasst och underligt slitet på vänstersidan
Vetto....i need you - detta måste åtgärdas
 
När vi tänkte efter så blev han ju sparkad där när han var liten och hans mammi gjorde ett glädjeskutt i hagen...minns att det var på den sidan. Det konstiga är att jag har ALDRIG sett eller känt knölen förut. Jaha, nu oroar jag ju mig för detta.
 
Han var mkt duktig på sitt jobbepass i dag i alla fall även om han är lite rädd för stigbyglarna. Nadde hängde lite på honom.
 
Alltså Oldsberg och Hellberg är ju roliga. Gillar Sverige Quizen !
 
//Bubbel - skitig och oklippt

Inga kommentarer: