tisdag 25 november 2014

HÄNGT PÅ

När det för en gångs skull är strålande sol och härligt väder ja då är jag på hospitalet mest hela dagen.
Först en timme hos sjukgymnasten som bankade och stack nålar i den onda ryggen! Gav dessutom några bra träningstips. Hade sen 1 ½ timme att slå ihjäl innan det var bassängträning. Nästan veckans bästa stund...i alla fall en av dom bättre. Känner mig nu rätt tillrättad men är trött i musklerna!

Hann inte mocka klart innan jag åkte i morse så när man kom hem hade man det roliga kvar.
Tänkte fylla vatten i baljorna i hagarna men se det gick inte för där var det fruset i kväll.
Är vintern här nu???????

Ikväll är Boriz longerad och vi har också hängt på honom lite. Gick finfint.

Alla barn är lite borstade , usch dom går ju inte att få rena....geggan har ju liksom växt fast i pälsen.
På Nitro fick jag tom klippa bort några torkade toffsar!
I morse hade den lilla rackaren nåt hängande ur ändan....ELTRÅD!! Alltså har han ätit upp ca 40 cm eltråd som tagit sig igenom systemet. Usch! tyvärr gick den av när jag drog så lite blev kvar...hoppas det poffar ut det också.!

Nä nu ska jag kolla lite på nätet om julbord och lite priser. Nån som har några förslag på var man ska gå iår.
Vi är bjudna till Rosdala när dom har hyttsill med jultema men nåt mer vill man ju gå på :)

//Bubbel - verkar normal i dag , dvs bankar på dörren

Inga kommentarer: