tisdag 4 november 2014

STADEN HELA DAGEN

Åkte tidigt kom hem sent. Gjorde stallet lite hastigt i morse. Ut med kräken och matade Nitro en dagsdos och höll tummarna att gården skulle klara hela dagen utan slaven!

Var hos ryggdoktorn först , skulle hängt i sträckbänken men det blev cortison i SI - leden...japp nu gnäggar jag och känner mig som en behandlad häst.

For till Granngården och köpte fölmjölk, hästmat och mineraler!

Åkte till Citygross och köpte människo mat

Köpte Tranbärsdryck till Fyran för det skulle vi testa...köpt mer linfrö och mag/tarm till henne också...här gäller det att ladda upp!

Hunnit med Bassängträning och besök hos sjukgymnasten som stack nålar både här och där och drog och bände på min rygg. Ondskönt !

Känner mig nu mosad men på ett bra sätt!!

Hade lite stall att fixa när jag kom hem, mata och ta in men nu tänkte jag inte göra mer idag....eller jo - laga lite mat!

Farmen överlevde en dag utan mig och jag får försöka låta bli att ha ångest för att det inte är mockat överallt....det bär emot men ibland får det minsann bli så här. Jag löser det inte på annat vis!!!
Måste förstå i min hjärna att stället går inte under om det bli EN dag som är lite knasig!!!

I morgon är det hovisdag, har ett helt gäng med avslängda skor såg jag nu i kväll , förmodligen har det skett nån form av bus här idag trots allt!!!

Godbaj

//Bubbel - fick bo inne idag....grrrrr

Inga kommentarer: