tisdag 23 december 2014

DAN FÖRE DOPPAREDAN

Färdigjobbad i staden för denna jul. Igår var det full rusch hela dagen. Jätte roligt men mot slutet var hjärnan lite tom och det var ett gäng fnissiga expiditer . Jäklar vad roligt det är med jobbarkompisar. Finns det ingen som vill jobba med mig på hemmaplan.....vi kan kanske göra nåt ihop i hästväg :)
 
Idag står ett gäng elever på schemat och mellan dom ska jag julstöka det sista. Känner mig rätt klar faktiskt men måste dra ett varv med dammsugaren och göra knäck och lite annat godis men det gör jag i kväll efter sista lektionen!
 
Måste ansa till Daisy med ett julabad och frisera henne lite , hon ser extra ruffsig ut!
Daisy önska sig bara ätbara julklappar !!

Stallets nya inneboende Ragge och Chili!
Dom sköter sig. Igår longerade
Letar du ungponny kat D med riktigt mkt gång är du välkommen att komma och titta på Chili (fux)

 
Stallinredningen är äntligen här och nu ska den bara upp också! Julpyssel.
Planket är mörkare än jag trodde men eftersom jag var rädd att det skulle vara för ljust är jag nöjd !
Snickarna var här och mätte häromdagen så nu är snart stalldörrarna till fram och baksidan gjorda. Dom har ju lite annat pyssel kvar att göra ....sätta in två fönster på baksidan och lite snickerier runt dörrarna. Ska jag vara ärlig lär det nog ta ett tag innan allt är klar. Haha.
 
Nu går det mot ljusare tider....jäss!!
 
//Bubbel - inte julfritt
 
 


Inga kommentarer: