söndag 21 december 2014

KLÄTT GRANEN , MEN BARA I RIDHUSET

Ikväll är jag aptrött.

Jobbade i staden heldag i går och var sen och köpte mina sista julklappar. Blir inte så många i år men dom jag köpt är jag mkt nöjd med och hoppas att dom som ska få dom kommer uppskatta dom :)

Idag har jag haft träningar i ridhuset.
Dans kring granen blev det
Nadde hade klätt den igår.
Lite farlig först tyckte hästarna men dom har ändå skött sig bra. Tror eleverna hade skoj!

 
I eftermiddag flyttade det in två utbildnings hästar födda - 12 och -09 som Nadja och jag ska jobba med. Nadja har ju sitt UF företag och det är ju jätte roligt att hon får lite hästar att rida in/till!
Vi brukar ju jobba väldigt bra ihop med mina unghästar. Vi vet var vi har varandra för det ska funka  så detta ska bli roligt!!!
 
Presenterar hästarna en annan dag ....dom kallas för Chili och Ragge iallafall!!!
 
 
I kväll har jag gjort janson, grilljerat skinkan, stekt revben OCH provsmakat.
Bakat lite...herrejesus vad jag är duktig. Blir ju nästan trött på mig själv.
Just ja, julklappar inslagna också!!!
 
I morgon gör jag sista passet i affären innan jul och tisdag har jag en hel drös med elever och ska hinna julastäda också och hinner jag inte städa får det minsann bli jul ändå !!
 
God natt
 
//Bubbel - längtar efter paketer

Inga kommentarer: