lördag 13 december 2014

LUCIA

Lucia i gegg och mildväder. Var tog stormen Alexander vägen?? Blåste ju mer i onsdags. Skönt att slippa förstås.

Huj vad det tog tid att få ut alla hästar i morse....hade inget färdigt facit på enklaste variant. Många upprörda och bankande för att inte just dom fick gå ut först.
Hann mocka tre boxar innan jag for mot staden.

Usch vad jag mådde illa i morse....dumt av mig att äta bröd igår skulle jag tro men av det på julbordet som jag var allra mest sugen på var just bröd eftersom jag inte äter det annars och tog två små bitar!!!
Straffade sig genast!
Måste verkligen låta bli sånt!!!

På jobb nummer två var det kul :) jag gillar verkligen när det är rusch och mkt folk. Kul att slå in paket också!

Ikväll var tanken att vi skulle åka till parken och Sannex men tant är trött så dom gossarna får klara kvällen utan mig !!!

I morgon blir det förmodligen en tur till IKEA framåt eftermiddagen

Nu soffhäng

//Bubbel - lussat hela dagen

Inga kommentarer: