torsdag 29 januari 2015

HALKVARNING

Idag är det halt minsann. Går ju knappt ta sig fram på grusvägen, i alla fall inte uppåt Stora Heda. Lite sandning hade väl kanske inte skadat. Underlättar att bo och jobba på landet om vägarna är farbara. Idag rekommenderar jag inte nån att köra hit med hästtransport det hållet :( 
 
På gårdsplan och ner till ridhuset har jag både sandat och saltat men det förslår ju inte så långt men lite trampade stigar blir det i alla fall så man slipper druttla omkull!
 
Kämpandet med att få dator att umgås med skrivare fortsätter...
Just nu har jag fått knåpa om uppstallningskontrakt i Pärans dator som i alla fall har kontakt med en av skrivarna . Fattar inte vad som hänt. Teknik och jag är inte alltid kompisar!!!
Värdelöst att jag har alla kontrakt i den gamla stationära datorn och den går inte att koppla upp på nätet...vilket innebär att jag förmodligen får göra om ALLA kontrakt har jag. Suck , dubbel och trippel suck!
 
Jösses vad det snöar nu. Grattis , då kommer jag verkligen inte se var jag sätter fötterna!!

Jag har en mängd bett att sälja om du behöver - jag använder dom inte. I bra skick. Priser: 50 - 75:- Blandade storlekar men dom flesta 13.5 cm.

 
//Bubbel - halkar när jag busar




Inga kommentarer: