tisdag 20 januari 2015

LICENS LÖST

Precis betalt in min förbunds licens för 2015 så nu är det fritt fram att boka mig som dressyrdomare!
750:- kostar det och det tycker jag är dyrt eftersom vi dessutom ska bekosta ett antal kurser....som det hette skulle ingå men då kom förbundet givetvis på att man får ändå betala ca 400:- / kurs man går - FÖR MATEN men det är ju lika mkt man betalade förut också.
Jag tycker faktiskt det är rätt dåligt!!!!

Jag hoppas vi kan höja vårt domararvode lite i år för det har ju legat på samma nivå flera år nu!

...Måste väl lösa lite hästlicenser också antar jag!!!

Fint ute nu med snön MEN jag vill inte ha mer. Detta är precis lagom mängd och låt det inte bli kallare heller. Detta är perfekt!

Ridit min gula springare lite idag :) lite bus i dom gamla tårna!

Nitro och Blesa har varit hos hovis - resten slapp för deras fötter hade inte vuxit nåt nämnvärt.
Gillas av mig - fattig dag för hovis!!!
Nitro fick som vanligt full pott i lydnad när han verkades. Är en alldeles fantastisk liten fisunge!!!

Nitro har umgåstts med Fibblan och det gick så bra så!
Nitro ska få en ny kompis i helgen och ska då flytta ut i lösdriften. Han är stor kille nu!!!

Nawell och Boriz ska få flytta in när nya pållen kommer.
Blir lite lättare för oss lata människor om dom bor inne när dom ska jobbas men själva trivs dom utmärkt i lösdriften!!!

Varit duktig människa idag och dammsugit och städat lite på övervåningen. Det gror snabbt igen och ska ju ha övernattande gäster i helgen så det var väl inte helt fel!!!!

Fick en längtan att åka på bruksprov för det är alltid intressant och eftersom detta är ett år jag bara ska göra roliga saker så blir det nog en resa även dit

//Bubbel - gillar när det händer grejjer

Inga kommentarer: