onsdag 21 januari 2015

VI HALKAR RUNT

Mera snö....halt....usch!

Ännu en ganska vanlig dag!

Lite pyssel inne har hunnits med i em. Bytt till lite nya gardiner, bäddat rent (även där helgens gäster ska bo) suttit med faktura berget - det är nu klart i  sista pärmen. Allt på rätt ställe. Måste skriva ut sammanställningarna från okt - dec och har mitt PG att skriva ut också för dec ....sen kan M få ta tag i 2014 för då är mitt jobb avslutat!!!

Varit i världsmetropolen Braås och handlat lite + hämtat ut ett paket!
Handla mat är både dyrt och tråkigt!

Försökt frisera lite på Nitro , han har en massa smutsbollar i sin ullpäls och dom går bara att eliminera genom att klippa bort!

Mammorna fick vara ute extra länge ikväll. Tror det ska bli deras nya! Dom har ju mat och vatten i hagen och mår minsann lika bra där som inne . Dessutom blir det ju mindre att mocka!

Tycker jag är trött , känner mig seg, har ont i min nacke men inte i min rygg...även om benet är domnat så det är ju ändå rätt bra . Borde nog gå och lägga mig tidigt!!!

Imorgon är första lektionen redan klockan 09.00
Tjolahopp!!!

www.bubbelbloppis.blogspot.se  finns lite hästprylar till salu

//Bubbel - halkar runt



Inga kommentarer: