måndag 12 januari 2015

VÄRLDENS ÄNDE

Fortfarande strömlöst i denna delen av världen och jag var precis ute på EON:s sida och dom har ännu en gång flyttat tiden....är väl mkt som ska åtgärdas och att vi är längst ut på tråden!
Har redan fått ställa in två lektioner idag men väntar väl med att ställa in kvällens träningar några timmar!

Kört elverket så telefoner, dator, modem och kaffe termosen är påfylld!
Vatten i stallet är upp pumpat och mockadet går så sakteliga.

Ja jag vet att det finns det som är mkt värre än strömlöst hos mig här i världen men eftersom detta är min blogg får jag skriva och gnälla precis hur mkt jag vill. Min värld blir jobbigare utan el - helt klart!

Sitter just nu och väntar på samtal från vårdis och dom ringer som vanligt inte på utsatt tid.
I morgon är det dags för nervrotsblockaden i ryggen och jag är väldigt, väldigt nervös.
Suttit och googlat igen men blir inte så mkt klokare men jag gör den nu hur eller hur. Förra veckan var jag ju apdålig i kroppen och högerbenet är just nu lite sådär halvdant. Kanske kan man slippa nåt av värken ett tag eller med min tur blir den väl värre....ja det vet vi i morgon!!!

//Bubbel - har fått ett nytt brunt vintertäcke <3

Inga kommentarer: