onsdag 25 februari 2015

BUSFIBBLAN

Tog några bilder i dåligt ljus i boxen ikväll på Diamonds Fourever - 14, dvs "Busfibblan"
e: Carlton Hill - Royal Diamond - Don Schufro
Hon ser ju precis ut som Nian...haha. Det är nog bra tror jag för han är ju supertrevlig på alla vis!!!
Jag har inte mätt henne men tror hon är på D-ponny mått i alla fall
 
 






Råsa har börjat på sitt nya jobb idag. Körde henne till Åseda Ryttarförening på förmiddagen. Jag hoppas att hon ska trivas där och att dom ska trivas med henne. Denna terminen ut är det tänkt att dom ska hyra henne ...
 
Vårstädat lite bakom stallet. Fick inspiration av den härliga vårsolen. Krattat gammalt hö, plockat bort resterna där den gamla stallinredningen legat, slängt lite brädor mm.
 
Givetvis har det hunnits med lite träningar men min egen ridning blev det inget med idag...
Känner mig lite snuvig och febrig så lika bra att ta det lite lugnt!
 
Nitro har fått prova en sele som var till salu men den visade sig bli för liten för honom. Bussigt ändå att vi fick testa den.
Han va duktig men lite spänd och studsig först - inte så konstigt för såna grejer har han ju aldrig provat.
Det lilla trollet fäller nåt extremt så han har fått en ordentlig borst stund också!
Gått igenom mamma hästarna med borste och skrapa också efter insläpp ikväll.
 
Nu soffan och snora lite
 
//Bubbel - gillar sol och ljus
 


Inga kommentarer: