tisdag 24 februari 2015

RÄCKA TILL

Fullt upp hela tiden, dagarna och tiden räcker ju knappt till!

Igår var det stan och bassängträning på fm och ett mördande ABBA-medley med övningar piggade upp min gamla kropp :)

Eftermiddag och kväll tillbringades i ridhuset !

Idag har vi haft årsmöte i www.nv-ridled.se
Om du bokar ridning på ridleden före den 31/3 så ger vi 10% rabatt på boende och mat till dig och din häst vid ridning denna säsongen ...bokar gör du hos någon av värdarna utmed ridleden!

I kväll har jag sålt min gamla nerplockade stallinredning och det är bra att den kommer till användning. Annonserade ut den på Hästnet och jag har fått massor av svar men den hamnade inte så långt härifrån!

Hästarna fäller nåt gräsligt nu....

Fryser och känner mig lite snorig i nosen!

Nu sova...i morgon är en ny dag och då ska bla Råsa flytta!!!!

//Bubbel - jobbat som vanligt

Inga kommentarer: