tisdag 10 februari 2015

HEJ VÅREN

Sicket gott väder idag också, det luktar vår ...jag känner det även om jag har lite snor i näsan!

Mamma hästarna fäller mängder. Täcket åkte av Tian igår för hon va lite varm...idag rasar det päls från henne. Typiskt vårtecken!!!
Borstat alla mammisar och även ettåringar - mysigt att mysa lite med dom!

Elever i omgångar under dagen. Skönt att vara klar tidigt ikväll. Vara inne 18.30 är lyx.
Ska krypa upp i soffhörnet.

Imorgon har jag första eleverna redan kl 9.30 och det ser ut att bli en mer än full dag!!

Nästa vecka när det är sportlov kan ni boka in ridning även dagtid för jag har plats för fler elever tis - fredag. Både dig med egen ponny/häst och dig som vill träna med mina. Det är dags att rida in sig på årets nya program, tävlingarna drar ju snart igång - Välkommen!

//Bubbel -fäller inte än

Inga kommentarer: