lördag 7 mars 2015

MIN DAG

Hunnit med både elever, fikastund och satt för första gången upp på min blivande tanthäst...fegsnöret bjuder jag på då han var väldigt taggad i dag och jag vill inte spotta grus.
Jag är in lööööööööööööööööve!!!
Detta är miiiiiiiiiiiin häst ....
Jisses vilken fin outfit jag har också....hahahahhaha!
 
 
Fått så ofantligt braiga presenter :) bla dessa nedan!!!

Falsterbo och köra fyrhjuling är ju inte fy skam !!!!!

 
Alltså hur lidande kan man se ut efter några timmar i ridhuset....haha!!

 
Finast Nawwisen!

 
Gårdagens dans till Sannex var den bästa danskvällen på länge...jätteroligt!
Känner mig fortfarande sådär töntigt "danshög"
Firade födelsedagen med en tårtslurk och jätte fina blommor i natt !!
 
Fina :)
 
Nu mot staden och äta mat ...
En toppendag
 
//Bubbel - har skoj hela tiden
 

Inga kommentarer: