torsdag 2 april 2015

ÅTERUPPSTÅNDEN

Sådärja nu börjar man återkomma till livet. Var aptrött i morse och väldigt väldigt trött i hela kroppen men sen åkte jag till Braås i em och ett besök på ICA....haha där var det nästan ingen som ville vara i närheten av mig...fattar inte varför???? Rädda för lite magsjuka...haha!!!
Nåja det fanns nån som vågade prata lite i alla fall...

Måste lämnat mina basilusker i Braås för när jag kom hem kände jag mig mkt piggare och drog igång en påsk städning modell FUUUUUUUUUUUUUUUSK men skit i det. Åkte fram några kycklingar, bytte några dukar, nån gardin, in med ett påskris och dammsugaren har gått ett varv. Samtidigt som detta projekt fixade jag två stycken janssons så nu är påsken räddad!!

Ragge flyttade i eftermiddag och nya hästar är på väg in.
Jag lär väl få åka och hämta dom men det är OK!

Övervakningskameran är laddad och inställd på Tian som nu inte bör ha så många dagar kvar. Beräknad till den 13:e men vi drar inte igång den nattetid ännu. Gäller att ha lite is i magen , annars blir fölvakandet förmodligen långdraget!

I morgon finns det plats att rida vid 17.00 i grupp om någon vill fira in påsken på så vis. Hojta till i så fall!!!

Bubbel har börjat lära upp Boriz på hag-rejs...ogillar. Jisses vad det gick vilt till i eftermiddag. Man blir livrädd!!!

Nu blir det soffslappande resten av kvällen
Glad Påsk från oss



//Bubbel - räserproffs att högsta rang


Inga kommentarer: