onsdag 1 april 2015

FÖRSÖKT HINNA IFATT MEN MAGSJUKAN HÅLLER I

Ryggskottet from hell...gjorde att det knappt gick att få ut hästarna i morse. Tur Nadde kom till undsättning ( vad skulle vi göra utan henne)
Har sen försökt hinna ifatt allt som inte gjorts senaste dagarna...
Härligt med lite träningar igen och roligt när det går så bra!!!!

Neo flyttade förresten härifrån i går. För honom tog inridningen två veckor.
Trevlig liten krabat !

I morgon flyttar Ragge . Han har äntligen hittat en fodervärd.
Nadja har därmed möjlighet att ta emot en ny inridning eller utbildningshäst. Kontakta gärna henne!!!!

Jag har dessutom 1 -2 stallplatser som kan hyras ut nu när jag sålt så många hästar. Hör av dig. Lösdrift eller på stall. Gärna avelsston eller unghästar eller nån rolig ridkompis :)

På eftermiddagen har det sen gått utför - den förbannade magsjukan har dragit igång igen och magen har verkligen gett upp. Spytt flera gånger och nu är jag verkligen helmatt

Skulle köra in en ny höbal nu ikväll och varken jag eller mannen i huset har nån ork så det var knappt vi lyckades få den på plats...jaaaaa, han är numera också magsjuk så ikväll har vi riktigt soffmys...jojo!!!!

Orkar inte göra nåt Aprilskämt iår och tror inte jag gått på nåt heller....men några dåliga har jag läst under dagen!

//Bubbel - busar gärna och ofta

Inga kommentarer: