söndag 19 april 2015

FLYTTA HÄSTAR

En av fem...The Silly one

Det blommar i trädgården och igår förberedde jag några pallkrage rabatter jag ska odla lite i.
Vet hur det blir...ogräs kommer ta överhanden!
 
Idag kommer vårens första seminsto. Hon ska stallas upp på längre tid dessutom.
Det har lagts upp nåt mer sto på språngrulla såg jag igår också. I år känns det som om folk är ute i god på språngrulla. Bra - gillas!
 
Ska flytta om hästarna lite i hagarna är planen. Brukar bli rörigt och inte sluta som jag tänkt.
´Släppte ihop Nawell och Boriz igår. Trodde dom skulle bli glada att äntligen få gå ihop igen men nä Boriz var jätte underlägsen....dom har faktiskt bott ute inatt och nu på morgonen var dom bästísar igen.
 
Själv försökte jag kolla WC dressyren inatt men orkade knappt hålla ögonen öppna så jag gav upp efter Svenskarna. Däremot vaknade jag strax efter sex i morse och gick och släppte ut hästarna. Stallet kändes ganska tomt - har bara haft 9 hästar inne i natt.
Det börjar bli vår....!!!
 
Nähäpp måste mocka och jobba lite. Ingen rast och ingen ro.
 
Ska roa mig med lite dans i kväll också. Norrhult är ju nära och danstimmar behövs ju..haha!
 
//Bubbel - gillar frukost tidigt

Inga kommentarer: