lördag 4 april 2015

TÄVLINGS FÖRBEREDELSE

Vaknade tidigt....var lite nervös för småbarnen i lösdriften men dom hade överlevt natten men var på myshumör på morgonen.
Morgonfodrade alla och släppte ut och sen släppte jag in Philippa ( inackordering) till barnen i och tja det gick väl rätt bra....dom äter i intervaller för hon tjurar som vanligt men dom små hänger ihop så det gick ju rätt bra. Inga slagsmål!

Ätit lite påskmat och det får vi väl fortsätta göra i X-antal dagar eftersom jag gjort mat till fler än oss men ingen ville/fick umgås med oss med baciller!

Nian och Nawell är ridna och Nian ska tävla i Tingsryd i morgon. Årets första start för honom och med tanke på att Nadde knappt ridit honom och säger att hon kan programmet ( vilket hon ju sen inte brukar) har inte jag några jätte förhoppningar ....MEN ....jag hoppas hon tränar program hela kvällen nu!!!

Jag ska dessutom dit och döma klassen efter dom rider. Dom rider LB:3 och jag dömer LA:3

Bäddat Tians fölbädd i dag . Det drar ihop sig. Kameran får vara på i natt så vi ser att man ser helt enkelt!!!

Nu är jag så tråkig så jag nog ska gå och sova fast klockan inte är mkt, fattar inte att jag ska vara så förbaskat trött

//Bubbel - varit ledig

Inga kommentarer: