fredag 1 maj 2015

FRÅN MSVC TILL LC

I morse lastade vi först Miranda som flyttar hem och går på bete där. Nitro blir nog lite ledsen men han får nöja sig med Boriz som kompis.
 
Frukostade sen i godan ro innan jag skulle ha elever vid ett - helt säker på att det idag är lördag...plötsligt började det ramla in sms från fredags elever som undrade o det är ridning idag torts att det är första maj....KLART DET ÄR, jag är ju hemma. Blivit en lång men trevlig dag trots regn, snö, blask, blåst och äckelväder. Tur vi har ridhus.
 
Klockan ett eleverna red först MSV C rörelser för att avsluta med att rida igenom LC:1 ....dom är ju för roliga MEN skulle ju rida på nån teori i Araby i morgon och då måste man vara förberedd :)
Tackar för gofikat också ....sånt borde man få lite oftare. Trevlans!!!
 
Klockan sjutton eleverna såg ut så här när jag smygfilmade en kortis. Sämsta filmen men strunt i det.
 
 
Öppnade dörren till loppisen i kväll innan jag gick in. Nu stänger vi inte dörren förrän i slutet av september. Ta gärna en titt och pengarna lägger man i burken som vanligt. Fyller på med mer grejjer efter hand....konstigt , det finns alltid saker man inte själv behöver. Hoppas grannarna fyller på lite också!!!
 
Trodde inte jag skulle döma i morgon i Åseda för det var ju inte så mkt starter...men jojo det skulle jag. Båda MSV C klasserna och sen skuggdömer jag MSVB:3 så det blir ju en heldag i alla fall. Tur jag fick veta att jag skulle döma för jag tog för givet att Tomas Jonsson skulle döma allt...
 
Tjillevippen
 
//Bubbel - täckad igen

Inga kommentarer: