torsdag 21 maj 2015

PLUSPOÄNG TILL MIG

Ger pluspoäng till mig själv.
Efter att ha gått med ett trasigt ICA kort i plånboken sen slutet av förra året och skämts varje gång jag bett dom i affären att slå mina siffor manuellt har JAG alltså NU ringt och beställt ett NYTT!
Bra där Tina ....

Har dessutom betalt ett gäng tråkiga räkningar och fakturerat några själv också , vilket är roligare.
OM man får betalt förstås...vilket också kan vara ett problem. Inte ofta jag får gå till inkasso men nu är det nära. Trist när folk inte gör rätt för sig!!!!

Försöker ragga reservhovslagare men det verkar inte helt lätt . Alla har fullt upp och ingen hovslagare är intresserad av att göra ett jobb när nån annan är sjuk. Trist men det drabbar ju verkligen oss med hästar ( många hästar) Jag kan väl förstå att det inte är kul att komma som reserv men hur gör ni andra när er hovslagare är sjuk???
Jag känner verkligen paniken komma krypande nu om detta drar ut på tiden....

//Bubbel - skor inte själv pga ryggen

1 kommentar:

sebastianmirasmilla sa...

Haha, har ett liknande ICA kort...