måndag 22 juni 2015

KONTAKTEN MED OMVÄRLDEN ÄR TILLBAKA

Tjoho , jag är connectad med omvärlden igen. Min telefon är vid liv. Nu når ni som vill mig nåt på min mobil med nummer 070 - 696 25 29 och alla telefonnummer som var inlagda verkar dessutom har följt med till min nya ajfån. Bra Bra!!!

Beställt Falsterbo biljetter till lördagen den 11:e
Planen är att åka ner även på fredagen men då blir det bara en områdes biljett och shopping . Hoppas då såklart att jag inte har några ston att seminera meeeeeeen veterinären lovade att sköta det åt mig om det behövs så jag hoppas hon håller sitt ord...haha!!!
Boende måste hittas!!!
Finns det någon i min bekantskaps krets som har två sovplatser över mellan 10 - 11/7 ???
Tält, husvagn, nån som bor i närheten eller nåt????
Hojta väldigt gärna till i så fall :)

Ikväll har ett sto åkt hem. Hå och hej efter lite trugande så åkte hon in i släpet.
Skyndade därefter till staden för att hämta seminlådorna som kom med slingan idag eftersom det varit långhelg. Hade två som var i behov av varsen slurk av Conthinder och Luxus CML.

I morgon kväll kommer vi kolla ston igen då vetto har jour. Trolig tid runt 18  men vet i morgon så är du på G hit så kontakta mig !!

//Bubbel - stollig de luxe



Inga kommentarer: