tisdag 23 juni 2015

SWISH

 
Hoppsan ojsan RÅKADE visst handla några saker på Hööks rean. Tänk så det kan bli...
 
 
 
 




I övrigt en mkt bra dag att ta tag i lite fakturering av seminston, stall & beteshyror och lite ridelever. Gått åt en kanna kaffe under tiden.
 
Utomhus vill man verkligen INTE vara idag. Regnet står som spö i backen. Denna sommar gör mig deprimerad och jag har höstångest. Min kropp behöver sol och få bli lite solbränd innan den förbaskade vintern är här igen.
 
Fick en förfrågan tidigare i dag om jag åker ut och håller träningar och javisst gör jag det !
Det är bara att höra av sig så ska vi nog kunna få ihop lite tider!
 
Från och med nu idag kan du betala med SWISH när du rider enstaka lektioner här vilket gör det lite enklare och lättare för mig att få betalt från er som vill använda er av denna möjlighet.
Ska bara förstå teknikens under också :)
 
Nähäpp måste mocka klart stallen och byta hästar i hagarna så alla får vara ute !
 
//Bubbel - avskyr regnandet
 
 

Inga kommentarer: