onsdag 17 juni 2015

STEGRÄKNARE KANSKE VORE NÅT

 
Ännu en lång dag men en rolig dag. Jag gillar på nåt vis när det är mer än fullt upp även om jag känner mig jätte trött när det är kväll! Fast en fridag hade varit skönt också...haha!
 
Kollade som sagt ett gäng ston i morse och ska beställa semin i morgon bitti som kommer på slingan på kvällen . Gjorde ju en sammanställning på resultat hittills på stationen tidigare idag.
 
Hunnit med ett stort gäng elever idag i många omgångar. Roligt att så många vill rida men jag är lite snurrig på alla sommartider just nu. Tur jag jobbar hemma så jag inte missar mina elever :P
 
Tycker jag fick en jättefin bild på Emma och Nian idag på träningen!

Råsa och lilla A har hunnit med både skogstur och en stund på ridbanan!

A på sin favvohäst Hexagon - tror hon har ganska mkt träningsvärk i morgon så mkt sitsträning dom åkte på idag. Alla som rider Hexagon vet känslan...haha.
 
Ni andra fastnade inte på bild just idag!!!
 
V är arbetad , två gånger faktiskt. Hästar är ivägtraskade till bete några dagar efter avslutad lektion ( Nawell och Råsa) och andra har fått nya hagar hemma...I morgon efter Hex och Nian jobbat och Hex har fått nya skor ska dom också få lämna byn för några dagars semester. Behöver dom inte förrän på söndag :)
 
Undrar hur mkt hö jag packar på en dag och undrar hur många bajshögar jag plockar bort i såväl boxar som ridhus och ridbana!
 
Tror jag ska roa mig med en stegräknare en dag för många steg blir det.
God natt
 
//Bubbel - bor inne inatt med fleecetäcke

Inga kommentarer: