torsdag 30 juli 2015

SEMESTERDAG

Seminerade i morse med hjälp av min semin assistent Snigel...alltså hur kan den ha kommit på att snigla sig längst in i stallet och upp på seminspiltan??? Han fick flytta ut igen!

Mockade sen bajs

...Och fotade Amarettwo LH e: Luxus CML - Bernstein

....Klurade lite
OCH
....bestämde mig för att ta fritt i dag.
Fixade fikakorgen och så åkte mannen och jag till Gekås i Ullared. Den ultimata semestertrippen...haha
Mötte där upp med Kompis Karina för fika, prat, shopping och mat!
En mkt trevlig dag !!!
 

Några kassar blev det.
Hade lovat mig själv att INTE köpa hästtäcken...tror ni jag höll det????

Alltså nu kan det bli vinter för jag är laddad ..... Tänk jag hittade en ny "minfavorittröja" kärlek att det fanns en likadan jag slitit ut till atomer under en lååååååååååååååååååång tid. Köpte samma lika färg - inte värt med förändringar, då känner ni inte igen mig!!

Köpte bra och ha saker för det var najs prajs!!!


Tror jag kommer mocka fint i blommiga vantar för 19:-
 
Tack Nadde för du kollade till och matade hästisarna och tog hand om eleverna som jag var helt säker på skulle rida i morgon fredag....
 
Nu är hästarna matade och nattade och medicin till den som skulle ha det.
Dags att hoppa i bingen för vetto kommer tidigt och ska kolla ston
 
//Bubbel - tagit hand om gården

Inga kommentarer: