onsdag 15 juli 2015

STORA INKOMSTER :)

Dagens loppis inkomst. Det är högsäsong nu. Alltid trevligt att nån annan vill ha det jag inte behöver och folk sköter sig själva och eftersom jag tror alla människor är ärliga så betalar dom snällt för det dom behöver!!!

Gullefölis. Fick ett bud på henne idag...hon som inte ens är till salu. Budet var egentligen väldigt bra men hon får stanna kvar tillsvidare. Det är ju det som är meningen. Hon ska ju ge mig fina föl i framtiden!!!
Däremot får man gärna köpa nån annan unghäst!!!!
 
Busunge!
 
Ikväll har jag städat en stuga och får väl piffa den andra i morgon. På söndag och måndag ska jag ha ett dressyrinriktat träningsläger för vuxna. Finns fortfarande plats att anmäla sig på egen häst på mina är det fullbokat.
3 ridpass. På kvällen grillar vi och pratar häst. Fika och lunch ingår dag två.
Kostnad: 1600:-
 
Magontet håller i sig ....
 
//Bubbel - mosig

Inga kommentarer: