fredag 17 juli 2015

RIDPONNYAVELSDAGS - HUR GICK DETTA TILL????

 Dessa två tillsammans.....
 ....Har blivit detta, en fosterblåsa!!
Ridponnyavelsdags minsann...hur kunde det bli såhär. Ingen som vet men spännande blir det !!!
Mixen är Vitlurvens Curbitz - Lotus
 
Städat båda stugorna såväl inne som utanpå inför Söndagens drabbning av ridsugna kursdeltagare!
När ändå högtrycken var igång spolade jag av både bil och släp. Effektiv värre!!!

Kvällen igår blev väldigt sen då vi kollade ston (dräktiga) och jag hade elever.
Sammanfattar dagen som en mkt bra dag.

 
Idag har jag tillbringat i den mittersta kuren hos Vetlandaortens Ryttarförening.
Dömt en LA:1 på Newforest mästerskapen. Mkt hög lägsta nivå på klassen och jag älskar att döma på denna tävling. Den är väldigt rolig.
 
Nu har vi precis lastat ett färdigt seminsto med föl. Gick bra!
Ska hutta i mig en kopp kaffe och sedan beger jag mig mot Växjö för att hämta en seminlåda och innan kvällen är slut ska jag seminera ett sto.
Får nog plasta lite balar också skulle jag tro
 
I morgon bitti dömer jag i Vetlanda igen, då en LB:1
 
.....Semester ???? Vem har tid med sånt????
 
//Bubbel - hjälper inte till ett skit

Inga kommentarer: