tisdag 7 juli 2015

TRÄNINGSDAG

Dessa två har blivit bundisar och städar just nu i grannens trädgård.
Brun har fått pausa idag. Vit gick väldigt bra på ridpasset. Vi testar att ändra lite på ryttarens position i sadeln :)

Ridit gul häst både idag & igår också och han känns OK. I går lite longering över bommar först och sen skrittade jag idag skritt och trav + några sidvärtsrörelser!

Seminerade en i morse med denna hingst :) blir förhoppningsvis en dressyr stjärna till hennes matte!

Haft elever i några omgångar i dag.
Dessa två har ridit lite delar ur program som förberedelse till NF SM som går i Vetlanda om några veckor.

Gosat fölnosar i mängder också såklart. Det går åt mkt tid med sånt varje dag.
Denna sötärta har inte fått nått namn ännu....i need hjälp.
Ska börja på A eller L och hon är nummer TVÅ
Pappa heter Luxus och mamma Amfhyr . Klurigt
 
I morgon bitti är det stokoll igen. 8.30 tiden.
 
Nu är jag värd lite soffhäng.
Mitt högerben har fått en nerv i kläm igen och det är oskönt & avdomnat men det får gå. Jag har ju kunnat rida ....very najs.
 
Boende till Falsterbo är fixat så nu hoppas jag på två dagars semester...tänker inte berätta nåt för djuren för då blir väl nån sjuk eller skadad. Ser fram emot lite ledighet.
 
//Bubbel - har fått nya tjejer på besök i kväll

Inga kommentarer: