måndag 20 juli 2015

TVÅDAGARS TRÄNINGSLÄGER FÖR VUXNA

 
I två dagar har vi haft dressyrläger för vuxna här på Stall Lilla Heda
Bild från första passet...från vänster Anna-Lena - Bubbel, Caroline - Lycka , Siv - Hexagon, Elsa - Grållan och Ylva - Nian
Ett supertrevligt gäng.

Efter ridningen igår så grillade vi och drack lite vin!
Mkt trevligt och avkopplande.
Kändes som även jag hade semester där en stund :)

Idag smygfotade jag hela gänget när dom pausade lite!


Siv och Hex, Ylva och Nian


Amarettwo  och  Amfhyr fick också vara med på en bild idag
Ikväll har jag städat stugorna för i morgon kommer ett nytt ridgäng på fyra stycken.
Har varit och handlat mat och förberett det som går idag.
Dessutom är stallet mockat, ströat och klart inför deras hästar som ska stallas upp!
 
Nu får jag minsann ta kväller .
Långa dagar men mkt roliga dagar.
 
Är fler sugna på ett träningsläger så ordnar vi det. Ett tvådagars koncept passar mig. Vi kan kanske göra ett med mer fokus på träningspass en och en. Kom gärna med förslag!
 
//Bubbel - jobbat fulla dagar
 

Inga kommentarer: