onsdag 26 augusti 2015

LIGHT DEMENT

Dagarna är mer än fulla av aktiviteter. Känns som om jag behöver göra kom ihåg lista så jag inte glömmer nåt eller någon....känner mig lite light dement.

Känner mig extra förvirrad när det är nya elever, nya tider, ridledsgäster, spekulanter, unghästhantering, staketfixande och allt det vanliga som jag också måste göra....

Kom dock på i kväll att fast jag försökt planera dagen så har jag likförbannat glömt städa/bädda ena stugan ....den andra har jag hunnit göra idag.
Innebär att morgondagen blir ändå mer förvirrande när hovis kommer, fölen ska ID-kollas, elever och så får jag inte glömma stugan...

Fick dock en liten paus och förmiddagsfika med J som kom och hälsade på :) alltid roligt att umgås en stund!

Fick också åka en liten runda till civilisationen i Braås och handla mat. Tur jag fixat det innan dom ridande gästerna kommer!

Nähäpp nu ska tanten sova

//Bubbel - inte bortglömd i förvirringen

Inga kommentarer: