söndag 16 augusti 2015

LITE AV VARJE SÅHÄR EN SÖNDAG

Idag har jag dömt i Vetlanda div II . Många nya ekipage för mig och ett par riktigt trevliga ekipage.

Igår kväll åt vi kräftor i värdsmetropolen Dädesjö.
Jag åt hela 18 stycken.
 

Erik var värst...40 stycken - inte illa...haha.

 
Ikväll har vi varit på sjön en tur  och flyttat om lite burar.
Dagens skörd blev ca 40 kräftor.




 
Igår hann jag bara kolla en liten stund på EM dressyren. Detta ryska ekipage fick mig att må illa och undra över poängsättning på denna nivå. I min värld var ju detta ekipage värt långt under 60% och hur kan man då få betydligt mer , även om hon i sammanhanget var långt bak i resultatlistan. det var varken bärigt, harmoniskt och människan satt ju som en kratta. Usch.
En annan sak med alla tungor som hamnar över /mellan betten och hästar som biter sig...Ni som är på denna nivå borde väl allihop kunna rida på träns, då slipper vi kanske allt sånt tråkigt!!!

 
//Bubbel - säger godnatt

Inga kommentarer: