måndag 17 augusti 2015

PLÅGOSAMT

Fy sjutton vad det blev kallt och blåsigt nu kväll. Höstigt.
Hade Lektion vid 18.30 - 19.30 och sen börjar det ju mörkna på.

Var och kollade till hästarna i S Heda efter lektion....tyckte dom var lite stissiga i blåsten men morötter går ju förstås alltid hem!

Hex och Nian fick komma hem och jobba i kväll...det tyckte dom var prefekt. Äta hö och mysa hemma passar dom!

Åkte till staden på morgonen.
Nu är sjukhus terminen igång igen och det är jätte bra!!!

Först ett 60 min pass i bassängen och sen till sjukgymnasten för plågning ytterligare en timme.

Idag jobbade hon med min låsning i högerhöften och la skiten tillrätta och gav triggerpunkts akupunktur på fyra ställen...sen klarade jag inte fler för det gör nåt förbannat ont och jag var helt genomsvettig av stressen! Gjorde sen så ont i benet när jag skulle köra hem att jag knappt kunde flytta foten från gas till broms....säker bilkörning alltså!
Vi får minsann hoppas att kroppen är bättre i morgon för nu vill jag rida!!
Kommer ju inte på och av när höften är låst och när jag haltar får jag ju ändå mer ont i kroppen överallt så jag hoppas verkligen att det släpper nu.....

Nu ska jag sätta mig och fakturera lite så här på kvällskvisten!

I morgon ska jag förhoppningsvis roa mig med att tvätta stostallet. Det är det sista jag har kvar . Nu är ju semin säsongen över så jag kan tvätta rent och fint inför hösten!

//Bubbel - har många planer


Inga kommentarer: