söndag 2 augusti 2015

TJI FICK JAG :)

Stokoll i kväll och 2 ston behövde ytterligare en dos och ett kollat sto var inte dräktigt så där får vi köra ytterligare en gång. Man ska aldrig ropa hej...haha!
Alltså blir det stokoll på onsdag morgon också denna veckan - till att börja med !!!
Brukar ju alltid vara några krabbeston så här på sluttampen, vore väl konstigt om alla tog sig på en seminering i en brunst - men det hade varit top!!!
...Ingen semester i sikte varken för mig eller veterinären!
Äh gör inte så mkt egentligen för min del.
Nu ska det förhoppningsvis vara lite fint väder nån dag!
 
Helgen har varit bra.
Idag fick jag lite sovmorgon, var egentligen inte så trött men skönt att slippa stressa ut i stallet.
Haft elever på privatlektioner
Bjuden på fika av elev - alltid trevligt att bara sitta och prata en stund.
Har också tagit en fika i trädgården med veterinären, inte ofta vi hinner umgås förutom i seminsammanhang istallet.

Släktträff vid ridbanan. Bubbel in action och vid sidan av ridbanan står hans helsyster och systerdotter. Amfhyr LH och Amarettwo LH

Min havreodling/blomodling
 
 
Idag har denna pålle blivit riden för första gången här....
Denna gillar jag! Kan nog bli trevlig när hon kommer igång.
Hon är till salu om nån är intresserad av att komma och provrida!
e: De Noir , 8 år (tror jag)
 
//Bubbel - nu tagit söndagsfritt

Inga kommentarer: