lördag 1 augusti 2015

SMITNING - IGEN

I eftermiddag har vi varit på rymmen igen....
 
Päran och jag tog en tur till Virserums marknad. Shoppade några kryssbollar och några tiokronors blommor. Vi får väl se hur många dar det dröjer innan dom dör.
Efter marknad åkte vi till fina Aboda Klint och käkade Buffé. Inte fel. Soligt och fint så vi satt ute!
 
Minns när jag åkte dit för länge sen , blev väldigt åksjuk....och jojo det blev jag idag också. Fick stanna och flämta och kräkas. Trodde jag skulle svimma....fy så läskigt.
Hatar vägen....Ändå körde jag själv denna gången!!
 
 
Utsikt från Aboda.

I min rabatt frodas ogräs och en och annan blomma. Men det som växer bäst är all havre - dock syns den inte på denna bilden!

Hängde upp denna tingest idag. Hoppas kunna hålla ordning på en del prylar, troligen inte!
 
Mammor och fölisar har varit ute till sen kväll ..skönt för dom!
 
Nu äta jordgubbar och lata mig i soffan!
 
//Bubbel - fått ny hage

Inga kommentarer: