lördag 12 september 2015

ALLTID ÄR DET NÅT

Tillbringade en stund i eftermiddag att kolla på Elitföls auktionen.
Några gick för riktigt bra pris 210.000:-  resp 245.000:- men många tyckte jag fick rätt mediokert betalt för sina. Inte mer än man brukar få i vanliga fall för en gångartsfölunge utan att lägga pengar och tid på en auktion för det är ju inte direkt gratis att delta!!!
Nåväl ett gott initiativ för att visa SWB barnen är det ju helt klart och förstås viss "status" att få med sitt föl om man visat dom!
Jag försökte inte ens visa nån även om jag funderade lite på att visat "knaster"

Det har flyttat in en snygg kille idag som ska bo här nån vecka.
En godkänd Haflinger hingst .
Fotar han i morgon och sen får vi väl se om jag lyckas lägga in några bilder....

Har uppdaterat datorn till Windows 10 och just nu hittar jag inte nåt i den här förbaskade datorn.
Fattar inte hur jag laddar in bilder alls....

Flyttat två betes hästar ( inte mina tanter) gräs finns upp till ryggen på dom i nya hagen. Tänkte dom kunde gå där en vecka och om inte annat trampa ner det !

Filmade Knaster när han känguruade omkring idag men nä jag kan ju inte lägga in det heller idag.

Bellan var tjock i foten i kväll så dom fick gå in inatt. Hoppas inte det är nåt allvarligt!
Alltid är det nåt sket.
Tröttsamt!!!!

Nu är det slappedags så här en fredag kväll!

//Bubbel




Inga kommentarer: