torsdag 10 september 2015

SOMMAR IGEN

Hujedamig vad jag är trött. Avlsutat denna dagen med 2½ timme extremt svettig dansträning i Vetlanda. Jätte roligt pass i alla fall!
En notering är dock att dans ger inte mkt utslag på stegräknaren...dansar jag för långsamt då eller tar vi för korta steg eller beror det på att man trampar grundsteg stående på samma ställe??? Ingen aning för man tar ju mängder av steg!!!
 
Daisy laddar för morgondagens träning

Titta vad fint det är här :) jordhögen är borta och var är alla saker som stått på denna planen????
Snart är där väl höbalar igen förstås!
 
Vi har beställt ett nytt stall....denna gång en ny lösdrift!
Vet inte ännu vart jag ska bygga upp det , men det får jag klura lite till på!
Härligt att kunna ha fler hästar på det sättet framöver i alla fall. Detta ska förmodligen bli för mammahästar.
 
I övrig har jag hunnit en hel del denna dag också , förutom sånt där dagligt har jag suttit och gjort ordning bland mina fakturor så hon som sköter den biten blir glad framöver!!!!
 
Shortsväder idag. Gött!!!
 
Nu snoooooooooooooooza
 
//Bubbel - jobbat klart för idag

Inga kommentarer: