fredag 4 september 2015

DAGEN I BILDER

Väldigt dimmigt och kyligt i morse när hästisarna gick ut.
Varit en tur i staden och på kurs i 3 timmar.

Fullt av kreatur på vägen i Sandreda när jag skulle hemåt....dåliga staket ???

Några av eleverna som fastnade på bild under kvällens träningar!




Nitro har världens finaste man ....tror han har pappiljotter hela nätterna. Dessutom är den fantastiskt läckert slingad. Han och Boriz har fått ny hage i kväll och et har också Nian och Heex fått!
 
Sören har flyttat och nu är det bara en kattunge kvar . Vi får väl se när hans nya matte hämtar honom.
 
Helgen är det mesta avbokat....ingen fölvisning och inget döma då det var så lite starter i Vartorp....vad i hela friden ska jag hitta på då??? Jobba eftersom det alltid finns arbete eller ta fritt och bara roa mig???? Jag vill göra nåt kul åtminstonde en stund. Finns det nån som vill leka med mig??? Finns det nån dans kanske? Braåsfestivalen är det nåt att ha???
 
.....Hmmmm någon snarkar i soffan brevid... och det är inte nån hund :)
 
//Bubbel - blir väldigt lätt rastlös

Inga kommentarer: