onsdag 23 september 2015

TRÖTTARE ÄN TRÖTT

Tröttsamt att det inte går att lägga in bilder här på bloggen. Fattar inte vad som är fel för dom går ju inte att ladda upp från mina bilder som är inlagda i datorn! Mkt skumt.
Jag vill ju lägga in bilder.....suck!

Är rent otroligt trött i kväll. I hela kroppen, mest i nacken och min högra arm är helt avdomnad. Ogillar.

Fixat sommarens sista hage och det tog en god stund för det var en hel del att göra.
Hästarna uppskattade gräset i alla fall.

Vi har också flyttat Boriz och Nitro närmare hemma vid nu för nu ska killarna få börja jobba lite och det ser jag fram emot.

Acilliano ( Haflinger hingsten) har flyttat hem till sig idag efter några veckor här hos mig.

Nawell är longerad över bommar på fm och jag har ridit Bubbalso Johansson.

Jag har haft elever i ett par omgångar.
Vi har bla programtränat inför helgens KM i dressyr för en av mina elever. Ovanligt bra galopp för just dom idag. Roligt!

Avslutade dagen med att sopa hela jäkla sargen och så långt upp jag nådde på ridhusväggarna. Inte konstigt armen är domnad när jag tänker efter. Fusk harvade lite också.

Nu har jag hunnit kolla sista stunden av Bonde söker fru och planen är att se nya serien Modus innan jag släcker ner ögonen för idag!

I morgon fm kommer hovis och fixar några kusar!!!

Förresten den 7/10 kommer veterinären hit och behandlar tänder. Vill du komma med din häst finns det ett par platser kvar. Helene Liljenberg från Vetlanda är det som kommer.

Söker du plats i lösdrift i vinter så finns nån plats ledig här till sto eller valack. Kallhyra: 850:- fri tillgång på hösilage . Kostnad delas på antal hästar i lösdriften.

//Bubbel - vill ju vara med på bild alla dagar i veckan



Inga kommentarer: