tisdag 13 oktober 2015

WESTERN ELLER WE KANSKE ???

Stadsbesök idag igen...ett jäkla farande!
Har dock hunnit en hel del hemma också 

Avslutade dagen med att rida min nyaste kuse som jag fått!
Filippa har bott här sen i vintras men nu plötsligt blir hon min och tanken är att hon ska kunna gå lite lektioner när hon kommer igång lite mer och till sommaren hoppas jag att hon kan traska lite ridled och turridning!
En rolig liten häst som inte kändes så liten som hon ändå är (ca 155)
Kanske får jag satsa på western nu eller kanske lite WE????
Hon ska få jobba lite som sällskapsdam också...


Nu är det verkligen ett riktigt kvalitets program på TV...hmmm, Gunilla tycker till. 
Trött, borde egentligen gå och sova men det är ju så långt till sängen

//Bubbel - gillar inte att matte rider andra hästar






Inga kommentarer: