onsdag 11 november 2015

BARA NYTT DUGER

 
Idag har jag ridit två hästisar  bland annat denna guleböj som jag dessutom testat min sprillans nya sadel på...den var till belåtenhet för både häst och ryttare. Egentligen är det inte han som är tänkt att ha den men tja why not, finns ju andra som kan ha hans gamla! Till Bubbel duger bara det bästa...haha.
Satt också upp en kortis på tant Filippa efter lektions slut, bara för att checka av lite :)



Idag har det inte snickrats på stallet men dom hann en bit igår och allt som är gjort är bra. Fint kommer det bli iallafall.


Dagen har innehållit träningar som vanligt och ett spekulant besök men jag tror inte det leder till nåt köp denna gång då det i detta fall kändes som dom behövde en mer "färdig" häst. Vi väntar fler spekulanter i helgen så det är alltid roligt när det rör lite på sig oavsett!

I morgon är det torsdag och eftersom min danskurs på torsdag kvällar är slut från denna vecka kan jag fram till i januari ha träningar även denna kväll i veckan -  Boka gärna!!!

Ikväll är det TV häng. Bonde & Modus

//Bubbel - älskar nya prylar

Inga kommentarer: