söndag 1 november 2015

NATTSÄRK OCH HÖGKLACKAT

Tillbringat några timmar i Tingsryds ridhus och dömt en MSVC:2 Roligt att döma. 
Många fina ekipage!
När jag var klar tog jag en tur till "stallbacken " hos Börjes och fyllde på hästmatslagret lite. Det går ju åt en massa lusern till mammorna!

Väl hemma igen så kom Janet och i stort sett mötte upp för en snabbkopp kaffe och lite uppdateringar på båda håll. Kort men trevlig stund.

Kom sen en spekulant på Eliza lite hastigt och lustigt. Tyckte det såg riktigt bra ut !

Pysslat lite i stallet men mkt hade Filippas medryttare gjort idag....gillas

Nu är det kväller. Middagen bestod av ugnsstekt lax med sallad.
Går in ett par av mina nya dansskor som jag hämtat ut idag på posten. Känner mig jätte larvig i kombo med nattsärk. Nån bild på just det får ni inte se, vilket ni ska vara glada för!


//Bubbel - ogillar också nya skor

Inga kommentarer: