lördag 14 november 2015

UTFLYKTER GÖR MIG TRÖTT

I eftermiddag när stallet och hästar var klara åkte vi en tur till Huseby och julmässa. Men usch vad det var mkt folk. Man kunde inte kolla på nåt nån stans. Handlade sedvanlig senap, polkagrisar, kryddor och en ostbit....thats it! Vi hann med dom flesta väder, Sol - mulet - regn - hagel. 
Trevligt med en utflykt några timmar iallafall.



Stallet kläs bit för bit - går var det på baksidan som påbörjades. 
Det blir ju mkt ved dessutom av allt gammalt!


Fick en sommarbild igår av en av mina elever på Kalleknaster. Tänk att han varit så liten och pyssig!


Ikväll har vi ätit så otroligt god mat...tänk ibland får jag till det ....
Nu är jag så trött att jag funderar på att gå och sova för här verkar inte hända nåt skoj

//Bubbel - säger godnatt

Inga kommentarer: