tisdag 29 december 2015

BARA SELFISAR

För några av mina julklappspengar köpte jag mig ett par nya vardagsridstövlar i brunt för det eminenta priset av 700:- Jag gillar Rea. Tack för julklappen Tina :)

Fick ytterligare en julklapp idag....jahapp nu ska det bli selfisar från alla möjliga håll. Måste nog få en "vägbeskrivning" på den av givaren!!!

I övrigt har det varit en slit&släpdag med vattenkörning till alla hagar. Vädret är ju toppen iallafall!




Dessutom har vi motionerat en superpigg Boriz, ett busigt föl och tom jag har hunnit rida en styck gul hästis som också var pigg och glad förutom lektioner och sånt vanligt!!!

Varit en tur till affären och inhandlat lite nyårsmat. Tänker inte göra mig till matmässigt ett skit iår!
Är den nån som inte har nåt inplanerat får ni plats i vår stuga. Vi är några stycken som tänker umgås och det är alltid roligt om man blir fler. Jag skickar inga andra inbjudningar än så här. Skicka ett meddelande om du vill vara med // Välkomna!

Mannen i huset är och lagar rost på min gamla bil så den kan besiktigas....själv är jag så hungrig så jag tror jag äter nu. Känner mig lite frusen också!

//Bubbel - gillar vädret

Inga kommentarer: