torsdag 10 december 2015

FRÖKEN JOHANSSON SER TILLBAKA!!!

Jahapp dags att blåsa bort igen...i dag tar det i och regnet kommer på tvärsen. Deprimerande!

Nån allergisk reaktion på mig idag. Jag nyser konstant och ögonen kliar. Undrar bara av vad???
Den enda allergimedicin jag har är ju mot gräs och pollen men det lär väl vara nåt annat jag är allergisk mot nu. Fast det är ju rätt grönt ute och mina syrener har knoppar så kanske är våren på gång, hmmmm!

Mina stallfönster är på G och det ser ut som det blir leverans i morgon. Håller mina tummar!

Hade behövt klippa hästar men det går ju inte när dom är dyngsura. Skulle gjort det igår kväll när jag tänkt....skyll dig själv.

Hämta paket = julklappar!

Mitt ständiga klistermärke <3 ogillar att han börjar bli gammal men vi får väl hoppas att han hänger med ett tag till. Inga synliga krämpor och lika opussvänlig som vanligt!

På FB har vi skapat en "hemlig" grupp för Stallchefer från Flyinge...alltså det är en så himla rolig grupp med gamla minnen och allt går verkligen inte att visa för omvärlden men jag tror att jag ska lägga upp några av mina gamla foton här bara för det är lite roligt
Börjar med denna!!!
Detta är jag och min skolhingst Monaco 602 på framridningen till nån uppvisning , troligen Flyingedagarna. Observera den säkra ridhjälmen - på den tiden var det pina att behöva dra ner gummisnodden under hakan. Gud hjälpe att vi faktiskt fortfarande lever när man ser en del av korten från den tiden...haha. Tröjan och slipsen finns fortfarande kvar i garderoben - klenoder!
Japp det var framför allt hoppning som intresserade fröken Johansson på den tiden :)

//Bubbel - tycker vi borde hoppa mer

Inga kommentarer: